Doradztwo Marketingowe
Nowoczesne rozwiązania

Doradztwo polega na zaangażowaniu w działania marketingowe naszego eksperta, celem polepszenia pozycji na rynku. Dzięki temu, że jest to osoba z zewnątrz potrafi spojrzeć na marketing z innej perspektywy. Nasz doradca pomoże zaplanować strategie dla firmy, aby rozpocząć regularne zmiany, które będą miały na celu przynieść pozytywne efekty.

Doradztwo Marketingowe
Poznaj proces

Jak wygląda początek współpracy?

– konsultant poznaje model biznesowy firmy

– analiza konkurencji / określenie przewagi konkurencji

– poznanie wewnętrznych procesów sprzedaży 

Doradztwo marketingowe - obszary

Marketing B2B wymaga kompleksowej wiedzy i zrozumienia wielu obszarów, aby móc stworzyć strategię, która z powodzeniem będzie konkurować na rynku. Powielanie działań konkurencji rzadko przynosi pożądane rezultaty i z tego powodu zaangażowanie konsultanta, pomaga spojrzeć na swój rynek z innej, niż dotychczasowa perspektywy.

Zakres naszego działania:

  1. Budowanie strategii marketingowej – Wspólnie ustalimy cele oraz plan działania oparty o twoje przewagi nad Konkurencją i wartości Twojej firmy.
  2. Marketing Lead Generation – Działania mające zwiększyć liczbę pozyskiwanych klientów
  3. Procesy Marketingowe – Stworzymy powtarzalne procesy, które będą na bieżąco generować sprzedaż. Zwiększymy dzięki temu kulturę Twojej organizacji. 
  4. Buyer Persona i wartości dodane – Określenie najlepszego potencjalnego klienta i wspólnie ustalimy twoją przewagę nad konkurencją.  
  5. Wsparcie w Budowanie strony internetowej – Stworzymy / Zaplanujemy strukturę strony internetowej, aby była interesująca dla klientów B2B, pomagała im dokonać wyboru przy zakupach twoich usług lub produktów.   
  6. Marketing Automation –   Automatyzacja procesów marketingowych.
  7. Budowanie lejka marketingowego –  Skompletujemy działania, takie jak: wyznaczenie segmentu, wybór technologii, pomiary na każdym etapie, wyznaczenie celów. 
  8. Content Marketing –  Zaplanujemy interesujące treści dla twoich klientów uwzględniając segmentację. 
  9. Customer Journey – Opiszemy ścieżkę zakupową twojego klienta. Która jest nieodłącznym elementem strategii marketowej. 

Doradztwo marketingowe - Dlaczego warto?

  1. Najczęściej popełnianie błędy potrafią kosztować nawet kilkanaście procent przychodu. Przez to koszty konsultacji są niskie, względem popełnianych błędów.
  2. Znacząco zwiększa przychody firmy.
  3. Mierzalny sposób pozyskiwania klientów .
  4. Buduje pozytywny wizerunek Marki.
  5. Często widzimy drugą stronę medalu, czego osoby pracujące w danej organizacji nie dostrzegają.

Chcesz zbudować / usprawnić marketing w Swojej firmie?

Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy, na pewno szybko wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.